Apie projektą
Gamtos ir kultūros paveldo objektai
Projekto tikslas
Gamtos ir kultūros paveldo objektų Vilniaus ir Kauno žemupio regionuose populiarumo ir žinomumo didinimas taikant e-rinkodaros priemones.
Projekto uždavinys
Sukurti ir diegti inovatyvias rinkodaros priemones, galinčias padidinti Vilniaus ir Kauno žemupio regionuose esančių gamtos ir kultūros paveldo objektų lankomumą ir žinomumą.
Rinkodaros priemonės:
- Interneto svetainė;
- Rinkodara socialiniuose tinkluose;
- Reklama paieškos sistemose;
- Paieškų sistemos (SEO) optimizavimas;
- Video – vaizdinė reklama internete;
- Elektroninio pašto rinkodara;
- Reklama interneto portaluose.
Sudėtinga ir vingiuota Lietuvos valstybės istorija nulėmė, kad sostinės vardas buvo suteiktas net keturiems šalies miestams. Be dabartinės sostinės – Vilniaus, taip pat išskiriama laikinoji sostinė – Kaunas, pirmoji sostinė – Kernavė, ir antroji sostinė – Trakai. Sostinės keturios, tačiau kiekviena jų unikali.
Vilnius – miestas, kuriame nuo seno persipynusios įvairios tautybės ir religijos, dariusios įtaką miesto architektūros raidai. Kernavė – nuostabus gamtos kampelis, supamas piliakalnių ir Neries vingių, o gotikinė pilis, barokinis dvaras ir karaimų namai yra neatsiejama Trakų istorijos dalis. Kaunas – Nemuno ir Neries santakoje Lietuvos istorijai ir kultūrai svarbius objektus glaudžiantis miestas.
Šie keturi miestai bei aplink juos išsidėstę gamtos ir architektūros paminklai susipina į svarbų Lietuvai junginį, įdomų tiek istorikams, tiek turistams. „Meno formos“ siūlo turistams atrasti kiek kitokią Lietuvą, aplankant ne tik žinomiausias turistines vietas, bet ir mažiau lankomus, bet išskirtinius objektus. Tai ir architektūros stebuklai ir mitinės vietovės, gamtos kūriniai ir svarbūs Lietuvos istorijai objektai. Kelionę kviečiama pradėti Vilniaus senamiesčio gatvelėmis, neaplenkiant įdomiausių sostinės bažnyčių, rūmų, net kapinių. Toliau keliaujant pasigrožėsite Kernavės piliakalniais, Trakų miestu ir apylinkėse stūgstančiais piliakalniais, o kelionę baigsite Kauno mieste apžiūrėję įdomiausius architektūros paminklus. Nuotraukos ir filmuota medžiaga padės pažinti, aprašymai suteiks visą reikiamą informaciją apie 112 objektų, kurie sudomins ir sužavės tiek gimtinę tyrinėjančius lietuvius, tiek Lietuvos istorija ir kultūra besidominčius užsienio turistus.
Asociacija “Meno formos” numato įgyvendinti e-rinkodaros projektą skirtą Vilniaus ir Kauno žemupio regionų gamtos ir kultūros paveldo objektų populiarinimui. Įgyvendinat projektą siekiama skatinti tiek vietos, tiek atvykstamąjį turizmą prioritetiniuose turizmo regionuose. Numatoma įgyvendinti 7 skirtingas e-rinkodaros priemones – sukurti interneto svetainę, optimizuoti paieškos sistemoms (SEO), reklamuoti paieškos sistemose, vykdyti komunikaciją socialiniuose tinkluose, platinti naujienlaiškius, užsiimti video reklama bei reklama interneto tinklapiuose, reklaminiuose straipsniuose. Projekto veiklų metu bus viešinami 136 objektai, kurių dalis įeina ir į kultūros kelių maršrutus. Turistams bus užtikrinta galimybė inovatyviais metodais savarankiškai planuotis kelionių maršrutus, peržiūrėti informaciją apie objektus, sekti susijusias aktualias naujienas. Numatoma, kad pasirinktos e-rinkodaros priemonės leis sukurti darnią ir nuoseklią turizmo informavimo sistemą atitinkančią šiuolaikinius keliautojų poreikius.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis yra nuo 2018-11-30 d. iki 2020-12-03 d.
Projektas dalinai finansuojamas Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis.